Hoe werkt het bestellen
Bestellen gaat heel eenvoudig via de volgende stappen:
- Kies je gewenste product(en) en plaats deze in je winkelwagen. Je kunt het aantal dat je wilt bestellen eenvoudig in de winkelwagen aanpassen. Ook kun je een verkeerde gekozen product eenvoudig met één klik uit je winkelwagen verwijderen.
- In je winkelwagen klik op de knop ‘Doorgaan met afrekenen’. In een aantal duidelijke stappen wordt je door het afrekenen geleid.
- Vul het factuuradres in. We gebruiken het factuuradres voor de tenaamstelling van de factuur. Indien het afleveradres identiek aan het factuuradres is hoef je geen afleveradres in te vullen.
- Kies je bank waarmee je de iDeal betaling wilt voldoen. En ga akkoord met onze algemene voorwaarden.
- Controleer en bevestig je bestelling! Controleer nog eens wat je allemaal hebt ingevoerd. Als er iets verkeerd is corrigeer je dit. Daarna maak je je bestelling definitief door op de knop ‘Bestelling plaatsen’ te klikken.
- Om de bestelling te betalen, wordt je doorgeleid naar de iDeal pagina van je bank. Bij een succesvolle betaling keer je terug naar onze website en ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mailbericht.
- Zodra je bestelling is aangeboden bij PostNL ontvang je per e-mailbericht een track & trace code om je bestelling te volgen.
Levertijd
Veel van onze producten worden bereid met verse ingrediënten en hebben geen conserveermiddelen. Daarom kan het voorkomen dat een product, op het moment van bestellen, beperkt leverbaar is. We streven er naar om je bestelling binnen 2-3 werkdagen te leveren.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €6,95. Bij bestellingen boven de €100,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en betaal je dus geen verzendkosten.
Wij verzenden je bestelling met PostNL. Je ontvangt een track & trace code zodra je bestelling door ons is aangeboden bij PostNL.
Betaalmogelijkheden
Je kunt je bestelling veilig betalen, via je eigen bank, met iDeal. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internet-bankieromgeving.
Retourneren
Als je bij de Limonaderij iets besteld, heb je uiteraard recht op goede producten.
Is er iets mis met je bestelling; beschadigd, niet compleet of stuk? Dan kun je deze aan ons retourneren. Wij zorgen dat je vervangende producten krijgt, of je aankoop bedrag retour. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
Wil je je bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Overige vragen
Heb je nog vragen over producten, het bestel proces of een andere vraag? Neem contact met ons op via het contact formulier of via de telefoon: 0591-22 66 83 / 06-24 86 39 61